Wednesday, January 4, 2012

www.tjedno.net prica o Gasttozzu !!! 


Ohhh da!  Napokon da neko i mene pomene u ovim medijima, novinarskim stranicama, blogovima i jako mi je drago zbog toga! Oni su mene opisali ovako a sto je najbolje, sve je bukvalno tacno! Ja se ovim putem njima zahvaljujem i zahvaljujem se njima ovim putem ! haha ! haha ! haha ! xD

A sta i kako su napisali o meni , procitajte iz prilozenog ! 

( slika mi se ne svidja, ali  opusteno! xD ) 



" Popularni srpski vloger Nenad Marinković zvani 'Gasttozz' koji je dobio ime po poznatoj riječi 'gastarbajter' postao je naj poznatiji vloger na balkanu.
Nenad Marinković 'gasttozz' rođen je u Srbiji sve dok se nije preselio u Francusku prije 4 godine gdje je poćeo sa snimenjem "gasttozz storiesa" na YouTubeu.Gasttozzovi klipovi se rade o životu u Francuskoj o njegovom radu,školovanju,pričama o smiješnim događajima iz njegova života te dosta zanimljivim stvarima na internetu.Gasttozz je dosad prikupio preko 20 000 fanova i pretplatnika na njegovom youtube kanalu
Gasttozz je veliki uzor tinejđerima i ljudima tako da su mnogi ljudi počeli da snimaju Vlog zahvaljujući njemu. Jedni od poznatih su : "VistaStories,BursaStories,YahooVloger, Bobi".
Njegov youtube kanal je do sada prikupio preko 7,5 milijuna prikaza na videima.Zadnjih par mjeseci njegovi videi postaju sve popularniji i prelaze preko 10 000 prikaza u samo par dana. 

Gasttozz nam je najavio veliko iznenađenje u daljnjem radu te novi kanal 'kuj ve je moj' za koji kaže da će biti veliki bum u slijedećoj godini koja nadolazi.
Želimo mu svu sreću i da nam izbaci još brdo klipova..    "



IIzvor ove novosti :

No comments:

Post a Comment