Sunday, January 8, 2012

MOGU SAMO DA NAM GA D***JU ! ! !

" FEDERER I NADAL SPREMAJU OSVETU DJOKOVICU! " 



"Uveren sam da će Rodžer i Rafa učiniti sve da se osvete Novaku za prošlu godinu. Ono što je Ðoković uradio u 2011. je fantastično, gotovo nemoguće za ponoviti i samo Federer i Nadal mogu da urade nešto slično", rekao je Del Potro, kome je Ðoković zbog povrede predao meč u polufinalu Dejvis kupa. 


ZAMISLI!!! Znaci Del Porto kome je bukvalno Djokovic " PREDAO " mec zbog povrede, sad je lik nasao nesto tu da prica po novinama kako ce Pederer i Budal da se osvete Djokovicu??? Zar ljudi mogu toliko ljubomorni? Da li ce i dalje ovi momci igrati tenis ili kako ce se zvati ova vrsta igre? Znaci ja sam zgranut... 



NOLE UZ TEBE SMO!!! 

2 comments:

  1. ma brate, mogu da spremaju sta god zele. :) dzabe im sve to, kad' ce i dalje NOLE da ih ka*a :D i onako pocinje 3 Svetski rat. ;D

    ReplyDelete
  2. Pa ja sam shvatila da je Del Porto rekao pozitivno za Noleta. U smislu da je tako odlican da su Pederer i Budal ljubomorni na njega. :D
    Kako god da je mislio Nole je bio prvi u 2011, a i sada u 2013!
    NOLE IS THE BEST!!! :) <3

    ReplyDelete